Dezynfekcja w salonach depilacji laserowej

Już na początku istnienia depilacja.pl nałożyliśmy na wszystkie nasze salony depilacji laserowej bardzo restrykcyjne procedury dotyczące zachowania bezpieczeństwa. Wszystkie obszary, z którymi bezpośrednio styka się Pacjent, są poddawane każdorazowej dezynfekcji – szczególnie sprzęt depilacyjny (laser) oraz łóżko zabiegowe (za każdym razem wymieniane są podkłady jednorazowe). Obecnie,gdy panuje pandemia związana z koronawirusem, nałożyliśmy dodatkowe procedury, które natychmiast zostały wprowadzone do wszystkich naszych salonów w całej Polsce. Obecnie dezynfekujemy, nawet kilka razy dziennie, takie obszary jak:

  • klamki we wszystkich drzwiach w salonach,
  • drzwi,
  • terminal płatniczy,
  • ladę lub biurko
  • elementy wokół recepcji (długopisy, telefony itd.)

Warto dodać, że w naszych salonach preferujemy płatność kartą płatniczą – eksperci podkreślają, że ryzyko zarażenia się koronawirusem przez banknoty jest niewielkie. Podobnie jak przez monety, które mogą stanowić wręcz niedogodne środowisko do rozwoju bakterii oraz wirusów. Mimo to chcemy zminimalizować ryzyko, dlatego prosimy naszych Pacjentów o stosowanie terminala płatniczego. 

Salony depilacji laserowej w czasie koronawirusa

GOV ogłosił ograniczenie funkcjonowania centrów i galerii handlowych. Warto jednak pamiętać, że wszystkie sklepy spożywcze, apteki, drogie i pralnie będą nadal czynne, więc Polakom nie zabraknie jedzenia, lekarstw oraz środków czystości. Jeśli chodzi o restauracje, to nie można ich odwiedzić, ale możliwe jest złożenie zamówienia na wynos lub z dowozem. Rząd zakazał również organizowania zgromadzeń powyżej 50 osób o charakterze publicznym, państwowym i religijnym. Wedle tych ustaleń, nasze salony jak najbardziej mogą funkcjonować dalej. Punkty, z racji swojego intymnego charakteru, nie gromadzą nigdy dużej ilości osób, co najwyżej kilka osób, wliczając w to pacjentów oraz personel. W naszych salonach obowiązuje terminarz spotkań, dzięki czemu wykluczone jest zebranie się jednocześnie dużej grupy ludzi. Warto także pamiętać, że nasz personel, w tym oczywiście kosmetolodzy, którzy mają bezpośrednio do czynienia z naszymi Pacjentami, na bieżąco informują nas o swoim stanie zdrowie. W razie jakichkolwiek, najmniejszych nawet, wątpliwości, nie przychodzą do pracy, a terminy zabiegów są przesuwane. Trzeba również dodać, iż nasi laseroterapeuci mają do dyspozycji odpowiednie zaplecze środków dezynfekujących, co minimalizuje ryzyko zarażenia się koronawirusem.

Dezynfekcja głowicy lasera do depilacji laserowej LightSheer

Kiedy przekładany jest termin zabiegu depilacji laserowej?

Zawsze przed wizytą, nasza infolinia ma obowiązek potwierdzić wizytę u Pacjenta. Teraz, w trakcie pandemii, konsultant pyta czy w przeciągu ostatniego tygodnia u Pacjenta wystąpiły jakiekolwiek objawy przeziębienia lub grypy. Jeżeli tak – termin zabiegu depilacji laserowej jest oczywiście przekładany. Apelujemy do naszych Pacjentów, by wykazywali się szczerością podczas rozmowy. Troska o zdrowie i życie, zawsze na pierwszym miejscu.

Procedury dezynfekcji podczas zabiegu depilacji laserowej

Często jednak dochodzi do realizacji wizyty, podczas której także wprowadzono odpowiednie procedury. Pacjent, po przyjściu do gabinetu, proszony jest o dezynfekcję rąk. Kosmetolog przeprowadza dokładny wywiad, nie tylko w kwestii owłosienia czy skóry, ale także na temat zdrowia, tj. by wykluczyć potencjalne nosicielstwo koronawirusa. Laseroterapeuta pyta o ewentualne stany podgorączkowe (w ostatnich kilku tygodniach) oraz przyjmowanie leków przeciwgorączkowych i przeciwzapalnych. Pacjent jest zobowiązany także do uzupełnienia dodatkowej ankiety na temat stanu zdrowia (objawy) oraz ostatnich wyjazdów zagranicę. 

Wszystkimi możliwymi kanałami (telefon, SMS, mail, media społecznościowe) informujemy naszych Pacjentów o możliwości wydłużenia pakietów nawet o 6 miesięcy. Nie ma także problemu z zakupem voucherów na depilację laserową w tym momencie – ich realizacja może nastąpić do końca roku, nawet w grudniu. Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z ofertą w zakładce CENNIK

Oczywiście na bieżąco monitorujemy komunikaty Ministerstwa Zdrowia i stosujemy się do wszystkich wytycznych. Zdrowie, bezpieczeństwo i komfort naszych Pacjentów są najistotniejsze.
W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zapraszamy wszystkich do kontaktu pod numerem telefonu – 22 699 96 00. Nasza infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00, w soboty od 9:00 do 17:00 a w niedziele od 10:00 do 18:00.