Sposoby na gładką skórę z Kosmetologiem Depilacja.pl

Spis treści

1. Gładka cera - czy istnieje pielęgnacyjny “złoty środek”?

2. Sposoby na gładką cerę

2.1. 1. Regularność przede wszystkim

2.2. 2. Systematyczne badania oraz zdrowa dieta i picie wody

2.3. 3. Twoja skóra nie lubi używek

2.4. 4. Aktywność fizyczna zawsze na tak!

2.5. 5. Śpij 7-8 godzin na dobę

2.6. 6. Mniej stresu

2.7. 7. Nie eksponuj skóry na słońce

2.8. 8. Odpowiednia pielęgnacja przede wszystkim

3. Sposoby na gładką skórę na twarzy - świadoma pielęgnacja

4. Gładka skóra na ciele i twarzy

Która z nas nie chciałaby mieć gładkiej i promiennej cery? Niestety nie wszystkie kobiety mogą pochwalić się piękną skórą, szczególnie gdy nie mają na sobie makijażu. Wbrew pozorom jednak uzyskanie wymarzonego efektu wcale nie jest tak trudne, jak może się wydawać. Sprawdź sposoby na gładką cerę prosto od doświadczonego kosmetologa Depilacja.pl.

Gładka skóra nie musi już być tylko marzeniem. Zerknij na porady od specjalisty, które pomogą uzyskać spektakularne wręcz efekty. Wcale nie są tak trudne do wdrożenia, jak mogłoby się wydawać. Wystarczy tylko trochę uwagi i zapału. 

Gładka cera – czy istnieje pielęgnacyjny “złoty środek”?

Niestety tutaj nie mamy dla Ciebie dobrej wiadomości. Nie ma jednej, idealnej metody, która sprawi, że Twoja skóra będzie idealna gładka i promienna. Nie oznacza to jednak, że nie możesz osiągnąć spektakularnych wręcz sukcesów. Musisz tylko wykrzesać z siebie trochę wysiłku i przede wszystkim – działać systematycznie. Rekomendowane przez specjalistę Depilacja.pl porady nie są trudne do zrealizowania. Sprawdź, o jakie konkretnie chodzi. 

Sposoby na gładką cerę

1. Regularność przede wszystkim

O tym już wspomnieliśmy, ale podkreślimy to jeszcze raz. Twoja skóra raczej nie stanie się nagle gładka. Być może po jednym, wysokiej jakości zabiegu pielęgnacyjnym w gabinecie, będzie lepiej wyglądać, ale bez systematyczności nie osiągniesz efektów na stałe. Możemy porównać to do diety odchudzającej. Po jednym zabiegu wyszczuplającym nie stracisz 10 kilogramów. Jeden dzień diety raczej też nie zapewni Ci efektów. Tutaj działa to podobnie – musisz nastawić się na regularne działania. Wcale nie oznacza to jednak ogromnego wysiłku. Ważne, by zacząć, a z czasem konkretne aktywności wejdą w nawyk. I o to chodzi!

2. Systematyczne badania oraz zdrowa dieta i picie wody

Czy wiesz, że wygląd Twojej skóry daje znać o Twoim zdrowiu? Jeżeli Twoja cera nie wygląda najlepiej – być może przyczyna tego leży w Twoim organizmie. Sprawdź to! Udaj się do lekarza pierwszego kontaktu, który powinien zlecić odpowiednie badania. Dbaj o siebie od środka – stosuj zdrową, zbilansowaną dietę i pij dużo wody. Z czasem zauważysz efekty. Nie bez powodu specjaliści ds. dietetyki powtarzają zdanie „Jesteś tym, co jesz”. Ta sentencja może wydawać się bardzo oklepana, ale jest w stu procentach prawdziwa. 

picie_wody_wplyw_na_cere

Przeczytaj również: Picie wody a cera. Jak woda wpływa na organizm?

3. Twoja skóra nie lubi używek

Chcesz, by Twoja skóra była gładka i piękna? Unikaj używek. Palenie papierosów wpływa bardzo negatywnie na organizm od wewnątrz i co za tym idzie – również od zewnątrz. Nikotyna to główna winowajczyni poszarzałej i matowej cery. A co z alkoholem? Również nie sprzyja Twojej cerze. Może przyspieszać starzenie i nasilać stany zapalne trądziku. Poza tym odwadnia Twój organizm, co nie tylko odbiera urodę, ale też dobre samopoczucie. Odstaw używki, a z czasem stwierdzisz, że była to naprawdę świetna decyzja. Zapewniamy!

4. Aktywność fizyczna zawsze na tak!

Postaraj się zadbać o odpowiednie dotlenienie Twojego organizmu. W tym na pewno pomoże Ci aktywność fizyczna. Nie lubisz sportu? Nie chce Ci się ruszać? Spokojnie! Dzisiaj masz do wyboru masę różnego rodzaju dyscyplin sportowych. Na pewno znajdziesz tę idealną dla siebie. Pamiętaj, że nie chodzi o bardzo intensywne treningi na basenie czy siłowni. Wystarczy zwykły spacer. Ważne, by aktywność fizyczna miała miejsce regularnie.

5. Śpij 7-8 godzin na dobę

Niestety zbyt mała ilość snu to syndrom naszych czasów. Praca, dom, dzieci i masa innych obowiązków sprawiają, że nie chodzimy późno spać i… wcześnie wstajemy. A to ma bardzo negatywny wpływ na nasze zdrowie i oczywiście wygląd skóry. Pamiętaj, że podcza snu wytwarza się bardzo ważna dla naszego organizmu melatonina. To ona odpowiada za regenerację organizmu, a więc i skóry. 

6. Mniej stresu

Mniej się stresuj! Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Rzeczywiście, ale przynajmniej spróbuj. Dzisiaj mamy do dyspozycji mnóstwo informacji na temat technik relaksacyjnych i ćwiczeń oddechowych. Rozciągaj się, uprawiaj jogę, spędzaj jak najwięcej czasu na łonie natury, spaceruj – opcji jest mnóstwo. Zobaczysz, że z czasem Twoja cera się za to odwdzięczy!

7. Nie eksponuj skóry na słońce

Słońce, tak bardzo potrzebne nam do życia, może nam również szkodzić. Dlatego nie wystawiaj celowo skóry na słońce, gdyż ta będzie narażona na szkodliwe działanie promieni. Efekt? Przyspieszone procesy starzenia. Stosuj też kosmetyki z filtrem cały rok niezależnie od pory roku! – wybieraj te wysokiej jakości, najlepiej o jak najbardziej naturalnym składzie. 

8. Odpowiednia pielęgnacja przede wszystkim

Codziennie pielęgnuj swoją skórę. Metody dobierz do stanu i potrzeb swojej skóry. Nie wiesz, jak to zrobić? Nie do końca zdajesz sobie sprawę, jakie kosmetyki sprawdzą się w Twoim przypadku? Udaj się na konsultację do gabinetu kosmetologicznego. Tam uzyskasz fachową pomoc i porady. 

Kosmetolog pokazuje klientce balsam po depilacji laserowej.

Przeczytaj również: Cienie pod oczami. Jak poradzić sobie z workami pod oczami?

Sposoby na gładką skórę na twarzy – świadoma pielęgnacja

Jak powinna wyglądać świadoma pielęgnacja Twojej skóry? Nie zapomnij o kosmetykach! Wybieraj te jakościowe i stosuj je regularnie, tj. codziennie. Co będzie Ci potrzebne? Oto kilka kluczowych specyfików:

peeling do twarzy – kosmetyk, który działa wielotorowo. Usuwa martwy naskórek i sprawia, że cera od razu staje się gładka i przygotowana na przyjęcie kolejnych kosmetyków – nawilżających, wygładzających i przede wszystkim odżywczych. Pamiętaj jednak, by nie stosować peelingu zbyt często. 1-2 w tygodniu wystarczy, chyba, że kosmetolog zaleci inaczej;

krem do twarzy – ten kosmetyk wydaje się oczywisty. Pewnie każda kobieta go posiada, ale nie każda postawiła w jego przypadku na jakość i nie każda stosuje go w odpowiedni sposób (tj. na oczyszczoną cerę – to kluczowe!). Dobierz krem do rodzaju swojej twarzy, np. suchej, mieszanej czy tłustej. W drogeriach nie brakuje odpowiednich specyfików, więc na pewno nie będziesz miała z tym najmniejszego problemu;

maseczka do twarzy – kolejny kosmetyk stosowany 1-2 w tygodniu, najlepiej po wspomnianym już peelingu, gdy skóra jest najlepiej przygotowana do przyjęcia substancji odżywczych. Wybieraj maseczki dostosowane do typu swojej cery, np. jeżeli masz cerę trądzikową, sprawdź specyfiki z substancjami oczyszczającymi i antybakteryjnymi;

puder i korektor – gładka twarz to też wynik odpowiedniego makijażu. Oczywiście nawet ten najpiękniejszy nie okaże się wystarczający, jeżeli cera nie będzie zadbana. Wybieraj produkty wysokiej jakości również dostosowane do typu cery. Nie stosuj ich też w nadmiarze i jeżeli nie ma potrzeby – też nie codziennie.

Gładka skóra na ciele i twarzy

Jak widzisz osiągnięcie gładkiej skóry na twarzy nie stanowi wielkiej filozofii. Podobne zabiegi zastosuj w przypadku całego ciała. Ono również pokocha peeling oraz dobre kremy (a właściwie balsamy) dostosowane do typu skóry i jej problemów. W przypadku ciała, szczególnie miejsc narażonych na gromadzenie się tkanki tłuszczowej (np. brzuch, uda, pośladki), warto też stosować domowe zabiegi (np. masaż suchą szczotką) i oczywiście te z zakresu medycyny estetycznej. My szczególnie polecamy endermologię, czyli wyszczuplający masaż podciśnieniowy, który oferujemy w naszych gabinetach depilacja.pl. Sprawdź więcej TUTAJ. Do zobaczenia!

Przeczytaj także: Endermologia na twarz – sposób na zmarszczki!