Planujesz otwarcie gabinetu depilacji laserowej? Zastanawiasz się, czy lepiej zrobić to na własną rękę, czy może zostać partnerem biznesowym większej sieci? W przypadku depilacji laserowej (i nie tylko), najlepiej zdecydować się na współpracę z doświadczonym brandem. Depilacja.pl to największa sieć depilacji laserowej w Polsce. Wraz z podjęciem współpracy otrzymujesz know how, jak prowadzić efektywny biznes. Poznaj 8 korzyści, które zyskasz przy współpracy z silniejszą firmą.
Identyfikacja marka
Gdy planujesz stworzyć biznes od zera, musisz zatroszczyć się o najmniejszy szczegół, w tym logo, stronę internetową, profile w mediach społecznościowych, całą identyfikację wizualną itd. Korzystając z popularności swojego partnera biznesowego Depilacja.pl, oszczędzasz na tych kwestiach sporo czasu i oczywiście pieniędzy.
Marketing
Wchodząc we współpracę z marką, która już od dawna istnieje na rynku i ma na nim mocną pozycję, zyskujesz dużą promocję. Już na start odpada Ci część ciężkiej pracy. W przypadku Depilacja.pl stosowane są stałe dedykowane kampanie w META Ads oraz wyszukiwarce Google. Strona internetowa jest stale pozycjonowana. Wysyłane są mailingi oraz kampanie SMS. Oczywiście, możesz promować swój salon również na własną rękę, ale wiele pracy i kosztów nie będzie Cię dotyczyć.
Rozpoznawalny brand = większe zaufanie
Ludzie ufają najczęściej temu, co znają. Szczególnie biorąc pod uwagę markę, która kojarzy się pozytywnie. A tak jest w przypadku Depilacja.pl. Brand zyskuje coraz większą popularność dzięki wysokiej jakości usług. Jeżeli otworzysz w swoim mieście salon Depilacja.pl możesz mieć pewność, że sporo klientów uda się właśnie do Ciebie, ponieważ marka będzie im już znana i co za tym idzie - będą mieć do niej zaufanie.
Narzędzia do pracy
Wybierając współpracę z doświadczonym, dużym partnerem biznesowym często zyskujemy też przydatne narzędzia i systemy do pracy. W przypadku Depilacja.pl jest to m.in. system obsługi salonu, czyli informatyczny system do zarządzania salonem oraz personelem (grafik wizyt, obsługa pracowników, stany magazynowe, raporty sprzedaży, raporty marketingowe i wiele, wiele więcej).
Obsługa klienta
Jeżeli biznes mocno oparty jest na kliencie indywidualnym (a tak jest w przypadku Depilacja.pl) to może oferować wewnętrzne call center. To oczywiście luksus, ponieważ takie rozwiązania są dość skomplikowane i drogie. Depilacja.pl dba jednak o najwyższą jakość obsługi klienta, dlatego nie mogła nie stworzyć swojego wewnętrznego centrum komunikacji telefonicznej. Wraz z nim otrzymujesz opcje konsultacji przed zabiegiem, umawianie oraz potwierdzanie wizyt, wstępną sprzedaż usług, obsługę płatności online czy przyjmowanie reklamacji.
Szkolenia
Doświadczony, kompetentny partner biznesowy stawia na szkolenia. Nie tylko te dotyczące oferowanych wewnętrznych narzędzi, ale np. stosowanych sprzętów. Wchodząc we współpracę z Depilacja.pl otrzymujesz szkolenia z obsługi sprzętu oraz cykliczne kursy obsługi klienta i sprzedaży. A wszystko to zgodnie z najnowszymi trendami.
Serwis urządzeń
Podstawą wielu biznesów są konkretne sprzęty. Ważne, by były nie tylko skuteczne i bezpieczne, ale trwałe. Właściciel danej firmy ma większy komfort pracy, gdy wie, że zostanie właściwie zaopiekowany w razie potencjalnej awarii. Współpracują z Depilacja.pl możesz liczyć na 12-miesięczną gwarancję na uszkodzenia eksploatacyjne, pogwarancyjne oraz wsparcie serwisowe.
Korzystne warunki współpracy z dostawcami i kontrahentami
Franczyzodawca najczęściej jest w posiadaniu bardzo korzystnych warunków z dostawcami z całej sieci. Depilacja.pl może się pochwalić już ogromną liczbą salonów w całej Polsce, a to oznacza opcję wynegocjowania korzystnych cen i rozwiązań, np. w przypadku dostawy kosmetyków.
Pamiętaj, że sukces salonów Depilacja.pl oznacza, że jest to sprawdzony pomysł na biznes. Najprawdopodobniej i w Twojej miejscowości znajdzie się zapotrzebowanie na tego typu usługi. Masz pytania? Wątpliwości? Skontaktuj się z nami: franczyza@depilacja.pl