Konsultacja online z kosmetologiem

Twój koszyk jest pusty!

REGULAMIN APLIKACJI DEPILACJA.PL


§ 1. Przedmiot Regulaminu

Niniejszy dokument określa zasady funkcjonowania i działania Aplikacji lojalnościowej oraz warunki korzystania z niej, w tym prawa i obowiązki Użytkowników i Organizatora.


§ 2. Definicje

Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie należy rozumieć w sposób następujący:

  1. Aplikacja lojalnościowa– program, którego zasady określa niniejszy Regulamin.

  2. Organizator – Depilacja.pl sp. z o.o., Puławska 145 02-715 Warszawa, NIP: 7010603206, REGON: 365117653.

  3. Użytkownik – osoba fizyczna, która spełniła warunki opisane w § 4 ust. 1 Regulaminu i przystąpiła do Programu.

  4. Punkty – jednostki rozliczeniowe w Programie przyznawane na zasadach określonych w Regulaminie.

  5. Saldo – Punkty które zebrał Użytkownik w ramach Aplikacji lojalnościowej, na zasadach określonych w Regulaminie.

  6. Karta Lojalnościowa– wirtualna karta Użytkownika z indywidualnym numerem identyfikacyjnym.

  7. Kupon rabatowy– losowy ciąg liczbowy uprawniający do nabycia Produktów na preferencyjnych warunkach cenowych.

  8. Produkty - oznacza usługi i towary Depilacja.pl.

  9. Promocje Specjalne – dodatkowe promocje lub akcje zorganizowane przez Organizatora dla Użytkowników.

  10. Operator Technologiczny – QRTAG sp. z o.o. ul. Głogowska 70/18, 60-740 Poznań, NIP: 7831735647, REGON: 363401597, KRS: 0000595589, Sąd Rejonowy, Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy, Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy: 60.700zł wpłacony w całości.

§ 3. Postanowienia ogólne

  1. Na zasadach określonych poniżej w Regulaminie i z zastrzeżeniem określonych warunków, przystępując do Aplikacji lojalnościowej, Użytkownik może:

    1. rozpocząć zbieranie Punktów w Aplikacji lojalnościowej i wymieniać Punkty na kupony rabatowe dostępne w Aplikacji,

    2. otrzymać inne przyznane przez Organizatora korzyści, np. gratisy lub rabaty,

    3. polecać innym użytkownikom usługi Depilacja.pl.

  2. Aplikacja lojalnościowa prowadzona jest przez Organizatora.

  3. Aplikacja lojalnościowa obsługiwana jest przez Operatora.

  4. Aplikacja dostępna jest na telefonach komórkowych oraz innych urządzeniach mobilnych z systemami operacyjnymi Android lub IOS w aplikacji mobilnej dostępnej w App Store i Google Play.

  5. Program ma na celu nagradzanie Użytkowników, którzy dokonują zakupu Produktów lub usług w Depilacja.pl.

  6. Brak punktu sprzedaży na liście w Aplikacji oznacza, że taki punkt nie uczestniczy w Aplikacji lojalnościowej.

  7. Udział Użytkownika w Programie jest bezpłatny.

  8. Udział w Programie jest dobrowolny, a Użytkownik może z niego w każdym czasie zrezygnować.

  9. Przystąpienie do Aplikacji lojalnościowej jest możliwe w dowolnym czasie trwania Programu.

  10. Użytkownik zobowiązany jest do uczestnictwa w Programie w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa i postanowieniami Regulaminu.

§ 4. Warunki przystąpienia do Aplikacji lojalnościowej

  1. Użytkownikami Aplikacji lojalnościowej mogą być osoby fizyczne będące konsumentami w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

  2. Warunkiem przystąpienia do Aplikacji lojalnościowej jest:

    1. pobranie Aplikacji,

    2. zapoznanie się i zaakceptowanie treści Regulaminu,

    3. wypełnienie formularza rejestracyjnego w sposób poprawny i kompletny.

  3. Z chwilą spełnienia wszystkich warunków uczestnictwa w Aplikacji lojalnościowej osoba przystępująca do Aplikacji lojalnościowej staje się jej Użytkownikiem.

  4. Użytkownik w celu dokonania rejestracji i założenia konta musi podać adres e-mail lub telefon lub zalogować się poprzez własne konto Facebook.

  5. Od Użytkownika wymagane jest ustanowienie podczas rejestracji hasła dostępu do Aplikacji.

  6. Użytkownik ma możliwość zresetowania swojego hasła po wybraniu odpowiedniej opcji w Aplikacji w dowolnym czasie.

  7. Użytkownik oświadcza, że podane przez niego dane osobowe podczas wypełniania formularza rejestracyjnego są prawdziwe i aktualne.

  8. Podanie danych osobowych podczas wypełniania formularza rejestracyjnego jest dobrowolne, jednakże jest konieczne, aby wziąć udział w Programie.

§ 5. Zasady gromadzenia Punktów przez Użytkownika

  1. Punkty mogą być gromadzone w ramach Aplikacji lojalnościowej, na zasadach określonych przez Organizatora.

  2. Punkty zgromadzone w ramach danego Salda nie mogą być przenoszone ani zużywane na rzecz osoby trzeciej, w tym innego Użytkownika.

  3. Zbieranie Punktów na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie jest możliwe od momentu rejestracji w Aplikacji.

  4. Punkty przyznane w ramach Aplikacji lojalnościowej zapisywane będą do indywidualnego konta Użytkownika.

  5. Punkty przyznawane są za zakup Produktów w Depilacja.pl.

  6. Organizator nie nalicza Punktów w przypadku, gdy przedmiotem zakupu są wyłączone Produkty.

  7. Aktualny stan Salda wyświetlany jest na koncie Użytkownika w Aplikacji.

  8. Punkty przyznane w Aplikacji lojalnościowej można wykorzystać jedynie w sposób określony w niniejszym Regulaminie.

  9. Naliczenie Punktów w ramach Salda wymaga, dokonania zakupu Produktów w Depilacja.pl, okazania przez Użytkownika Karty Lojalnościowej wraz z przypisanym jej indywidualnym numerem Karty Lojalnościowej sprzedawcy.

  10. Punkty naliczane są w następujący sposób: za każdy 1 (słownie: jeden) złoty wydany na Produkt w Depilacja.pl na zasadach określonych w Regulaminie, Saldo zostaje powiększone o 1 (słownie: jeden) Punkt. Punkty naliczane są proporcjonalnie do wartości dokonanego zakupu.

  11. W przypadku zwrotu Produktów zakupionych w Depilacja.pl Punkty przyznane za ten zakup zostaną anulowane Użytkownikowi zwracającemu Produkt.

  12. Punkty nie podlegają wymianie na pieniądze lub jakikolwiek inny środek płatniczy.

  13. Wymiana Punktów na Kupon rabatowy powoduje automatyczne pomniejszenie Salda Użytkownika, o liczbę Punktów przypisaną do Kuponu rabatowego.

§ 6. Wymiana Punktów

  1. Użytkownik może wymienić Punkty na Kupony Rabatowe dostępne w odpowiedniej zakładce w Aplikacji.

  2. Użytkownik może wymienić Punkty na dowolny Kupon rabatowy, pod warunkiem posiadania odpowiedniego Salda.

  3. Ilość potrzebnych Punktów do wymiany na Kupony rabatowe ustalana jest przez Organizatora, przy czym Organizator zastrzega sobie prawo do aktualizacji wartości Kuponu rabatowego bez wcześniejszego uprzedzenia.

  4. Kupony rabatowe są dodawane i aktualizowane na bieżąco, w zależności od dostępności Produktów oraz akcji promocyjnych, przy czym Organizator zastrzega sobie prawo do aktualizacji Kuponów rabatowych bez wcześniejszego uprzedzenia.

  5. Kupony rabatowe, na które Użytkownik może zamienić Punkty, znajdują się w odpowiedniej zakładce w Aplikacji.

  6. Produkty z kategorii promocje, oferty specjalne a przyznanie Punktów. Punkty nie są przyznawane za zakup Produktów objętych promocją, chyba że co innego wynika z informacji widniejącej przy Produkcie lub z treści danej oferty specjalnej, promocji. Promocje nie podlegają łączeniu.

  7. Przyznanie Punktów a sposób płatności. Punkty są przyznawane tylko pod warunkiem dokonania zapłaty za Produkt gotówką, płatnością online lub kartą podarunkową wystawioną przez Organizatora, z wyłączeniem bonów lub voucherów wystawionych przez Organizatora.

  8. Przyznawanie Punktów przy zamówieniach online (za pośrednictwem strony internetowej www.depilacja.pl lub Infolinii Depilacja.pl. W przypadku zamówienia składanego online Punkty przyznawane są na pierwszej wizycie, nie później niż po 6 miesiącach od dnia wystawienia dokumentu sprzedaży, o ile w tym czasie Uczestnik nie skorzysta z ustawowego prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość na zasadach określonych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Niniejsze postanowienie nie dotyczy przypadków, w których Uczestnikowi nie przysługuje ustawowe prawo odstąpienia od umowy oraz w przypadku skutecznej rezygnacji z tego uprawnienia w sytuacjach prawem przewidzianych. Punkty nie są naliczane w przypadku zakupu za Produkt na innych serwisach internetowych, platformach kafeteryjnych (np. Groupon, MyBenefit, Motivizer i tym podobne).


§ 7. Dodatkowe korzyści związane z uczestnictwem w Aplikacji lojalnościowej

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do organizacji dodatkowych promocji.

  2. Udział w dodatkowych promocjach jest dobrowolny.

  3. Użytkownikowi w ramach Aplikacji lojalnościowej mogą zostać przyznane przez Organizatora inne korzyści np.: gratisy, rabaty, zniżki, bony lub inne szczególne oferty cenowe lub produktowe.

  4. Organizator w ramach Aplikacji lojalnościowej może zorganizować dla Użytkowników konkursy z nagrodami oraz quizy i ankiety.

  5. Użytkownicy będą informowani o dodatkowych promocjach poprzez Aplikację lub/i drogą elektroniczną.

  6. Szczegółowe zasady dotyczące promocji dodatkowych zostaną określone w odrębnych regulaminach.

§ 8. Zakończenie udziału Użytkownika w Aplikacji Lojalnościowej

  1. Organizator zastrzega sobie prawo wypowiedzenia Użytkownikowi uczestnictwa w Programie za nieprzestrzeganie postanowień Regulaminu.

  2. Wypowiedzenie wymaga formy pisemnej ze wskazaniem przyczyny wypowiedzenia uczestnictwa w Programie. Użytkownik może wnieść odwołanie w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od otrzymania zawiadomienia o wypowiedzeniu, przesyłając je na adres Organizatora.

  3. W przypadku wypowiedzenia uczestnictwa w Programie wszystkie Punkty zostaną anulowane.

  4. Użytkownik może w każdym czasie zrezygnować z udziału w Programie i usunąć swoje konto w Aplikacji lojalnościowej. W tym celu Użytkownik może skorzystać z funkcjonalności Aplikacji lojalnościowej poprzez wybór modułu „profil”, następnie „profil użytkownika”, następnie „usuń konto”. Realizacja czynności jest uzależniona od podania przez Użytkownika prawidłowego hasła dostępu do Aplikacji. Po podaniu poprawnego hasła, dane Użytkownika zostaną zanonimizowane.

  5. Organizator informuje, że usunięcie konta jest czynnością nieodwracalną, co oznacza, że późniejsze odzyskanie danych będzie niemożliwe.

  6. Użytkownik może w każdym czasie odinstalować Aplikację ze swojego urządzenia. Usunięcie Aplikacji nie oznacza jednak rezygnacji z udziału w Programie. Rezygnacja z udziału w Programie możliwa jest tylko po wykonaniu czynności zgodnie z punktem 4.

§ 9. Reklamacje

  1. Reklamacje w zakresie zasad i przebiegu Programu mogą być zgłaszane do Organizatora za pomocą e-mail na adres: bok@depilacja.pl. 

  2. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie przekazana Użytkownikowi drogą e-mailową w terminie ciągu 30 dni od złożenia reklamacji.

  3. Szczegółowe zasady dotyczące trybu rozpatrywania reklamacji zostały określone w odrębnych regulaminach.

§ 10.Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych jest Depilacja.pl, Puławska 145, 02-715 Warszawa, NIP: 7010603206, REGON: 365117653.

  2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

  3. Organizator na mocy odrębnej umowy powierza przetwarzanie danych osobowych Użytkowników Programu Operatorowi technologicznemu w zakresie niezbędnym do obsługi Programu przez Operatora technologicznego.

§ 11. Zmiany Regulaminu

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.

  2. W przypadku zmiany Regulaminu Organizator powiadomi Użytkowników o zmianach.

§ 12. Postanowienia końcowe

  1. Pełna treść Regulaminu dostępna jest w Aplikacji.

  2. W związku z występującymi aktualizacjami systemów operacyjnych Android i iOS może być konieczna aktualizacja Aplikacji. O konieczności aktualizacji Organizator będzie powiadamiał Użytkowników za pomocą Aplikacji.

  3. Niniejsza wersja Regulaminu obowiązuje od dnia 2024-09-01.



POLITYKA PRYWATNOŚCI APLIKACJI Depilacja.pl

W związku z tym, że korzystasz z aplikacji Depilacja.pl przetwarzamy dane osobowe zgodnie z treścią przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: Rozporządzenie).

1. Kto jest Administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jest Depilacja.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: Puławska 145, 02-715, NIP 7010603206, nr REGON 365117653.

2. Jak możesz skontaktować się z Administratorem?

Kontakt z Administratorem możliwy jest za pośrednictwem następujących środków:

  • pocztą elektroniczną na adres: iod@depilacja.pl,

  • listownie, poprzez wysłanie przesyłki na adres: Depilacja.pl, Puławska 145, 02-715 Warszawa.

3. Na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Prawna podstawa przetwarzania danych osobowych różni się w zależności od sytuacji opisanych poniżej:

Jeżeli instalujesz oraz korzystasz z naszej aplikacji mobilnej

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu:

  • świadczenia usługi dostępu do aplikacji zgodnie z Regulaminem,

  • zapewnienia prawidłowego działania aplikacji,

  • monitorowania ruchu i weryfikacji sposobu korzystania z aplikacji,

  • ewentualnego przeciwdziałania działaniom niezgodnym z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

Prawną podstawą do przetwarzania danych w tym zakresie jest przepis art. 6 ust. 1 lit. b) - niezbędność do wykonania umowy usługi dostępu do aplikacji zgodnie z Regulaminem oraz art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia, umożliwiający przetwarzanie danych w sytuacji gdy jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, przy czym prawnie uzasadnionym interesem administratora w tym przypadku jest zapewnienie prawidłowego działania aplikacji, prowadzenie statystyk dotyczących działania aplikacji, przeciwdziałanie oszustwom i naruszeniom przepisów prawa.

Jeżeli kontaktujesz się z nami w związku z korzystaniem z naszej aplikacji

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu kontaktowania się z Tobą i wymiany wiadomości.

Prawną podstawą do przetwarzania danych w tym zakresie jest przepis art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia, umożliwiający przetwarzanie danych w sytuacji, gdy jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Prawnie uzasadnionym interesem administratora w tym przypadku jest konieczność przetwarzania danych w celu kontaktu z osobami i udzielanie im odpowiedzi na zadane pytania.

Jeżeli zakładasz konto w ramach aplikacji i bierzesz udział w programie lojalnościowym, który organizujemy

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu umożliwienia Ci udziału w programie lojalnościowym, założenia konta oraz wypełnienia naszych zobowiązań wobec Ciebie. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest przepis art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia, umożliwiający przetwarzanie danych w sytuacji, gdy jest to niezbędne zawarcia oraz do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy

Ponadto, przetwarzamy Twoje dane w celu wypełniania ciążących na nas obowiązków prawnych w związku z zawieraniem umów, w szczególności rachunkowych i podatkowych – na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia, umożliwiającego przetwarzanie danych w sytuacji, gdy jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.

Przetwarzamy Twoje dane także w celu obrony przed roszczeniami lub dochodzenia roszczeń, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes – w takim przypadku przetwarzanie danych osobowych następuje na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, który stanowi, że przetwarzanie danych jest dopuszczalne, gdy jest niezbędne w celu realizowania prawnie uzasadnionych interesów administratora.

4. Komu mogą zostać udostępnione Twoje dane osobowe?

W celu prawidłowego świadczenia przez nas usług korzystamy z pomocy podmiotów trzecich. Dlatego podane przez Ciebie dane mogą być przekazane:

  • Podmiotowi świadczącemu na naszą rzecz usługi związane z rozwojem i utrzymaniem aplikacji – QRtag spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, adres ul. Głogowska 70/18, 60-740 Poznań.

  • Podmiotom świadczącym na naszą rzecz usługi serwerowe i hostingowe :

    • OVH sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (ul. Swobodna 1,  50-088 Wrocław),

    • Data Space Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu (Włocławska 161 87-100 Toruń),

    • Host1Adrian Zajonz (Eisenbergerstr. 13 Menden, Niemcy),

    • Home.pl S.A. z siedzibą w Szczecinie (ul. Zbożowa 4, 70-653, Szczecin),

    • Nazwa.pl sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (ul. Mieczysława Medweckiego 17, 31-870 Kraków).

  • podmiotom świadczącym na naszą rzecz usługi analityczne, chmurowe oraz usługi w zakresie zarządzania platformą Google Play – Google Ireland Limited, Gordon House Barrow Street Dublin 4, Irlandia, Google Cloud Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Emilii Plater 53 00-113 Warszawa) oraz Google LLC z siedzibą w Mountain View, Kalifornia, USA,

  • podmiotom, które są odpowiedzialne za działanie platformy Apple App Store – Apple Distribution International Ltd. Dublin, Irlandia oraz Apple Inc. z siedzibą w Cupertino w Kalifornii,

  • podmiotowi, który umożliwia logowanie się do aplikacji za pomocą konta Facebook – Meta Platforms Ireland Limited oraz Meta Platforms Inc. z siedzibą w Mountain View, Kalifornia, USA,

  • podmiotowi umożliwiającego obsługę płatności w ramach aplikacji mobilnej – Krajowy Integrator Płatności S.A., ul. plac Andersa 3; 61-894 Poznań,

  • podmiotowi świadczącemu usługi wysyłki masowej SMS, e-mail - LINK Mobility Poland Sp. z o.o., ul. Toszecka 101, 44-100 Gliwice,

  • Podmiotowi, który odpowiada za możliwość skanowania paragonów w ramach aplikacji - Mr Receipt Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Piątkowska 161, 60-650 Poznań.

W związku z możliwością przetwarzania danych osobowych przez takie podmioty jak Google, Facebook czy Apple, Twoje dane osobowe mogą być przedmiotem transferu poza Europejski Obszar Gospodarczy. Prawną podstawą do przekazania danych do USA jest Program Data Privacy Framework, zatwierdzony przez Komisję Europejską (dotyczy: Facebook, Google) lub umowa zawierająca Standardowe Klauzule Umowne, zatwierdzone przez Komisję Europejską (dotyczy: Apple).

5. Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Dokładamy starań, by przechowywać Twoje dane osobowe tylko tak długo, jak długo są one rzeczywiście niezbędne, a po tym czasie je usuwamy. Czas przechowywania Twoich danych osobowych zależy od tego, w jaką interakcję z nami wchodzisz:

  • Jeżeli jesteś osobą, która zainstalowała aplikację mobilną na swoim urządzeniu, przetwarzamy Twoje dane osobowe tak długo, jak długo korzystasz z aplikacji, aż do momentu jej usunięcia,

  • w przypadku gdy kontaktujesz się z nami, przetwarzamy Twoje dane osobowe tak długo, jak długo trwa kontakt pomiędzy nami oraz przez okres 3 kolejnych lat,

  • Jeśli jesteś uczestnikiem programu lojalnościowego przetwarzamy Twoje dane osobowe tak długo, jak długo uczestniczysz w programie lojalnościowym, tzn. posiadasz konto w ramach aplikacji oraz przez okres jednego roku po jego usunięciu. W przypadku danych związanych z rozliczeniami, będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe przez 5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym zatwierdzono sprawozdanie finansowe spółki.

6. Jakie prawa przysługują Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych?

W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, przysługują Ci następujące prawa:

Prawo dostępu
Możesz żądać od nas potwierdzenia, że Twoje dane osobowe są przetwarzane oraz uzyskania stosownych informacji na ten temat, w tym informacji jakie dane są przetwarzane i w jakim celu.

Prawo do sprostowania
Masz prawo żądać niezwłocznego sprostowania nieprawidłowych danych osobowych oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych.

Prawo do usunięcia danych
Masz prawo żądać niezwłocznego usunięcia danych osobowych, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności:

  • dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;

  • cofniesz zgodę (jeśli na niej opiera się przetwarzanie) i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania;

  • wniosłaś/wniosłeś sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;

  • dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;

  • dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego

  • dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego dziecku.

Prawo do ograniczenia przetwarzania
Masz prawo żądać ograniczenia przetwarzania danych osobowych, jeśli:

  • kwestionujesz prawidłowość danych osobowych;

  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, ale sprzeciwiasz się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;

  • nie potrzebujemy już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Tobie do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

  • wniosłaś/wniosłeś sprzeciw wobec przetwarzania danych.

Prawo żądania przeniesienia danych
Masz prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe Ciebie dotyczące oraz przesłać te dane osobowe innemu administratorowi, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody lub na podstawie umowy oraz w sposób zautomatyzowany.

Masz też prawo żądania, by dane te zostały przesłane przez nas bezpośrednio innemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe.

Prawo do wniesienia skargi
Masz prawo do wniesienia skargi na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Prawo do wyrażenia sprzeciwu
Masz prawo do wyrażenia sprzeciwu w zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu.

7. O czym jeszcze warto wiedzieć?

Twoje dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym o profilowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz brak podania danych może skutkować niemożnością wzięcia udziału w programie.

Dane zapisywane na Twoim urządzeniu

W związku z działaniem naszej aplikacji mobilnej możemy zapisywać na Twoim urządzeniu informacje zawierające dane osobowe, w szczególności takie jak adres IP, historia korzystania z aplikacji, informacje o Twoim uczestnictwie w programie lojalnościowym, czy też informacje o używanym urządzeniu lub oprogramowaniu. Dane te zapewniają prawidłowe działanie aplikacji, służą do kontroli ruchu, tworzenia statystyk w zakresie korzystania z aplikacji przez jej użytkowników, podejmowaniu działań marketingowych, zapobieganiu błędom i usterkom technicznym, zapewnieniu bezpieczeństwa strony czy też zapobieganiu nadużyciom i naruszeniom prawa.

Informacje te są przechowywane na Twoim urządzeniu i możesz je usunąć w każdej chwili, korzystając z odpowiednich ustawień, dostępnych w ramach Twojego urządzenia. Zapisanie tych informacji opiera się o Twoją zgodę, wyrażoną stosownie do treści przepisu art. 173 § 1 ustawy Prawo Telekomunikacyjne. Wskazujemy, że brak takiej zgody lub późniejsze usunięcie plików danych może skutkować niemożnością skorzystania z funkcjonalności aplikacji lub ograniczeniami w jej funkcjonowaniu.